Zwroty i reklamacje

Dbamy o prawa naszych Klientów, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdują się szczegółowe informacje dotyczące zwrotu towaru oraz jego reklamacji.

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Formularz zwrotu/reklamacji towaru:

https://bradas.pl/media-user/bradas/download/pl/Reklamacje.pdf

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury/paragonu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

PHU Metalik Logistik Sp z.o.o.
ul. Belgijska 10
55-220 Jelcz-Laskowice


Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

PHU Metalik Logistik Sp z.o.o.
ul. Belgijska 10
55-220 Jelcz-Laskowice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Formularz zwrotu/reklamacji towaru:


https://bradas.pl/media-user/bradas/download/pl/Reklamacje.pdf

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl